29 de juny 2017

La ruta de les Marmotes

Aprofitant que estàvem a Andorra ens hem arribat a veure si podíem fer la ruta de les Marmotes per la zona de Soldeu-El Tarter.
Iniciem la ruta a l'aparcament direcció a la Riba, de moment tot i que van pronosticar pluja, el dia és assolellat i no fa gaire fred.
De la Riba fem cap a la Collada del Cap per camins prou arranjats però amb uns pendents considerables, cal pedalejar fort per pujar.
Les vistes de la zona són impressionants i tot i que és molt d'hora les marmotes comencen a treure el cap.
Anem tirant cap a la collada per camins que drets i costeruts, això si, sempre amb l'atenta mirada de les divertides marmotes.
Ja som a l'estany Primer on fem parada a fer un tomb i a veure si trobem un geocatxe que hi ha per la zona del Mirador de les Marmotes.
Ja de tornada refem el camí fins al Cap del Bosc on seguim la pista direcció al refugi del Pla.
Un bon grapat de vaques i cavalls pasturen amb tota la tranquil·litat de la muntanya.
En un tres i no res tornem a ser al punt d'inici de la ruta, aquest últim tram és de baixada i la cosa a estat més descansada.
Una sortida per una zona desconeguda amb una mica de tot i l'afegit de la companyia de les marmotes.